- Szczegóły
- Redaktor Naczelny
- Kategoria: Kategoria główna
- Odsłony: 15328
Gimnazjum w Bodzentynie – szkoła z pasją



Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo
Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego
Poddziałanie 8.3.4 Rozwój szkolnictwa ponadpodstawowego w budowaniu kompetencji kluczowych (projekty konkursowe)
Wnioskodawca/Partner:
Fundacja Centrum Europy Lokalnej (Lider)
Gmina Bodzentyn (Partner)
Instytucja Zarządzająca/Ogłaszająca konkurs/Przyznająca dotację:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego/Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego z siedzibą w Kielcach
Cel projektu:
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych oraz rozwój nauczania opartego o eksperyment i narzędzia TIK wśród 120 U (60K i 60M) Gimnazjum im.
mjr. Jana Piwnika „Ponurego” w Bodzentynie, poprzez odbycie zajęć matematycznych, językowych, przyrodniczych, ICT i umiejętności uczenia się oraz przez uzupełnienie
kwalifikacji zawodowych przez 12 N(11K i 1M) w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych na lekcjach do końca czerwca 2018 r.
Planowane efekty:
- Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu (60 K, 60 M).
- Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu (11 K, 1 M).
- Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie (60 K, 60 M).
- Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie (1).
- Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych (1).
- Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych (31 K, 21 M).
- Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie (11 K, 1 M).
- Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie (11 K, 1 M).
Grupa docelowa:
- Szkoła: Gimnazjum im.mjr. Jana Piwnika „Ponurego” w Bodzentynie (1),
- Uczniowie i wychowankowie szkoły prowadzący kształcenie ogólne oraz specjalne, w tym z niepełnosprawnościami: (60 K, 60 M),
- Nauczyciele (11 K, 1 M).
Opis działań:
Zadanie 1 – Budowanie kompetencji kluczowych z matematyki i j. angielskiego.
Zadanie 2 – Wzmacnianie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy.
Zadanie 3 – Nauczanie eksperymentalne przedmiotów przyrodniczych.
Zadanie 4 – Przeprowadzenie kursu „e-Nauczyciel”.
Budżet projektu:
Koszty ogółem: 480 885,30 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 432 785,30 zł
Koszt przypadający na jednego uczestnika: 3 643,07 zł
Wkład własny: 48 100,00 zł
- Szczegóły
- Redaktor Naczelny
- Kategoria: Kategoria główna
- Odsłony: 15038
Klucz do lepszej edukacji – wsparcie szkół podstawowych w gminie Bodzentyn



Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo
Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego
Poddziałanie 8.3.2. Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych (projekty konkursowe)
Wnioskodawca/Partner:
Fundacja Centrum Europy Lokalnej (Lider)
Gmina Bodzentyn (Partner)
Instytucja Zarządzająca/Ogłaszająca konkurs/Przyznająca dotację:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego / Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego z siedzibą w Kielcach
Cel projektu:
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych oraz rozwój nauczania opartego o eksperyment i narzędzia TIK wśród 180 U (81K i 99M) czterech szkół podstawowych dla których Gmina Bodzentyn jest organem prowadzącym , poprzez odbycie zajęć matematycznych, językowych, ICT i umiejętności uczenia się oraz przez
uzupełnienie kwalifikacji zawodowych przez 12 N(10K i 2M) w zakresie stosowania technologii informacyjnych na lekcjach do końca VI 2018 r.
Planowane efekty:
- Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu (81K, 99M).
- Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu (10K, 2M).
- Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie (81K, 99M).
- Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie (10K, 2M).
- Liczba nauczycieli objętych wsparciem z zakresu TIK w programie (10K, 2M).
- Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych (4).
- Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie (4)
- Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych (34 K, 58 M).
Grupy docelowe:
- Szkoły kształcenia podstawowego:
a) Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Psarach Starej Wsi,
b) Szkoła Podstawowa w Woli Szczygiełkowej,
c) Szkoła podstawowa im. A. Wacińskiego w Bodzentynie,
d) Szkoła Podstawowa im. Oddziału Armii Krajowej „Wybranieccy” we Wzdole Rządowym.
- Nauczyciele kształcenia ogólnego (podstawowego) oraz specjalnego, pracownicy pedagogiczni (10K, 2M).
- Uczniowie i wychowankowie (w tym z niepełnosprawnościami) szkół/placówek prowadzących kształcenie podstawowe oraz specjalne (81K, 99M).
Opis działań:
Zadanie 1 - Kompetencje językowe i informatyczne szansą na rynku pracy.
Zadanie 2 – Zwiększenie umiejętności uczenia się i poznanie własnych potrzeb przez uczniów.
Zadanie 3 – Zajęcia eksperymentalne ukierunkowane na rozwój nauczania matematyki.
Zadanie 4 – Przeprowadzenie kursu „e-Nauczyciel”.
Budżet projektu:
Koszty ogółem: 630 823,75 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 567 148,75 zł
Koszt przypadający na jednego uczestnika: 3 285,54 zł
Wkład własny: 63 675,00 zł
- Szczegóły
- Redaktor Naczelny
- Kategoria: Kategoria główna
- Odsłony: 38201
Renowacja cmentarza wojennego z okresu I wojny światowej